Dă-mi banii tăi. Metodă de copywriting

ediţia a 2-a

Autor: Colecție:
Descriere

Demersul este unul curajos. În țara cu “cei mai mulți experți și cea mai puțină expertiză”, ca să citez o colegă de-a mea, cineva are curajul să scrie. Minunat. Și-a asumat curajul de a fi criticat. Și asta pentru a fi de folos, în definitiv. Și este. Cartea de față este un bun îndrumar pentru cineva care se gândește să fie copywriter sau care a apucat-o deja pe acest drum și nu s-a umplut încă de sine. Pentru oricine consideră că mai are de învățat.
Felix Tătaru, Global VP. International Advertising Association

Primul manual românesc de copywriting. O lectură obligatorie pentru cei care vor să intre în publicitate.
Marius Cristea, IQads

Dă-mi banii tăi este un ghid pe care vor trebui să-l poarte în buzunar, de acum încolo, deopotrivă cei care își doresc o carieră în meseria de copywriter, cât și cei responsabili de comunicarea mărcilor.
Iulian Toma, AdPlayers

Gabriel Brănescu este un copywriter veteran, trecut prin multe și uns cu toate alifiile. Dar dincolo de tezaurul experienței, cartea dezvăluie o înțelegere profundă atât a psihologiei consumatorului, cât și a imperativelor de business ale advertiserului.
Conf. univ. dr. Dan Petre, SNSPA

Informații adiționale
ISBN:

978-606-8530-00-0

Anul apariţiei:

octombrie 2013

Număr de pagini:

232

Tip copertă:

broşată

Format:

13×20 cm

Colecţie:

Marketing

Despre autor

Gabriel Brănescu

biografie literară

Gabriel Brănescu a plecat de acasă la 19 ani, în armată. A fost, pe rând, agent comercial, traducător, ziarist, jurist și apoi avocat, înainte de a deveni om de publicitate, acum 13 ani. După numai un an, câștiga premiul pentru cel mai bun slogan, la AdPrint. După doi ani, ajungea director de creație într-o agenție multinațională.

A fost timp de 11 ani profesor asociat la Facultatea de Comunicare și Relații publice din cadrul SNSPA. Din 2013, este profesor la Academia de Teatru și Film din București.

Trăiește în București, unde își împarte timpul între badcat_, agenția de publicitate pe care a înființat-o, și diversele proiecte în care este implicat ca producător, scenarist și regizor de film.